مدل سازدهنی مارین بند دلوکس، مدل معاصری است که به خانواده سازدهنی های مارین بند افزوده شده است. این سازدهنی، با استفاده از فروش بالایی که در قدم اول به دلیل قرار داشتن در خانواده ی سازدهنی های مارین بند دارد، و با پیشرفت در طراحی پوشش برای صدای بهتر و پایداری بیشتر، با شانه ی درزگیری شده، و سوراخ های گرد شده در سطح دهانی و گوشه های گرد شده، وارد میدان شده است. سازدهنی مارین بند دلوکس، یک انتخاب منطقی برای افرادی است که می خواهند سطح نوازندگی خود را ارتقا دهند. این سازدهنی در مدت کمی به عنوان بهترین انتخاب نوازندگان حرفه ای در سرارسر جهان انتخاب شده است. اگر شما با یک سازدهنی مارین بند بنوازید،در واقع به خودت این فرصت را داده اید که نسل آینده ی سازدهنی ها را هم اکنون امتحان کنید!

 

ویژگی ها:

 

پوشش جدید به منظور بهبود این سازدهنی طوری طراحی شده است که استحکام و صدای بهتر را، در حالی که از تولید صدای اضافی تیغه ها جلوگیری می کند، به همراه دارد.

– با ۳ صفحه تیغه با پیچ و ۴ پوشش پیچی مونتاژ شده است تا جلوگیری از نشت هوا و حفظ و نگهداری از آن به حداکثر برسد.
– برش های عمودی تیغه ها عمر بیشتر آن ها و کاهش شکستگی شان را تضمین می کند.
– تمام شانه های چوبی ۳ بار لاک خوردند. این کار باد کردن شانه ها را به طور چشم گیری کاهش می دهند و صدای قوی تر سازدهنی و پاسخ سریع تر آن را تضمین می کند.
– دهانه ی سوراخ ها و لبه های صفحه تیغه ها برای راحتی در نواختن این سازدهنی گرد شده اند.
– جعبه ی محکم نئوپرنی زیپ دار آن طوری طراحی شده است که در حالی که از ورود گرد و غبار به درون ساز جلوگیری می کند، به تبخیر رطوبت درون سازدهنی نیز کمک می کند.
– حلقه ی الاستیکی کاربردی جعبه ی این سازدهنی، این امکان را فراهم می کند تا برای راحتی حمل و نقل، جعبه ی سازدهنی خود را در کمربند خود قرار دهید.
– تمام قطعات این سازدهنی به صورت جداگانه قابل فروش می باشد.
– ساخت کشور آلمان

 

مشخصات :

 

نامMarine Band Deluxe
نوعدیاتونیک
کلیدC ، Db ، D ، Eb ، E ، F ، G ، Ab ، A ، Bb، B
کوکRichter
تعداد سوراخ۱۰
تیغه ها۲۰ تیغه برنجی
پوشش سطحاستیل ضد زنگ
صفحات تیغه هابرنجی، هر کدام ۰.۹ mm
سطح صفحات تیغه هابرنجی
سطح دهانی لاک SuperGlide
شانهچوب، قهوه ای
طول۱۰ Cm

 

در انتها، بد نیست نظرات برخی از نوازندگان مطرح را در مورد سازدهنی مارین بند دلوکس از نظر بگذرانیم.

 

 ” در بین سازدهنی هایم، در حال حاضر، سازدهنی مارین بند دلوکس با صدای قوی و زیبایش، تبدیل به دوستی شده که می توانم روش حساب کنم.
شما هم می تونید! ”
– مارک فلت هام

 

” من عاشق پاسخ دهی سریعی هستم که سازدهنی مارین بند دلوکس داره، صدای بسیار خوبی دارد. برای نوازندگی من عالیه. بعضی اوقات باهاش اور بلو و پاسخ هاش رو تمرین می کنم. عالیه… ”
– گنزالو آرایا

 

” برای سال ها من آرزوی سازدهنی هایی با بدنه چوبی ،به شکل مرسوم در گذشته، با پوشش بهتر و مونتاژ شده با پیچ را داشتم. با سازدهنی مارین بند دلوکس این رویا به حقیقت تبدیل شد.”
استیو بیکر

 

” من سازدهنی مارین بند دلوکس و سازدهنی مارین بند کراس اور می نوازم. پاسخ دهی سریعشون و صدای عالی و عبور داده شده از داخل بدنه چوبی احساس بسیار خوبی را به شما منتقل می کند. ”
– ویکتور پوءرتاس

 

” من نمی توانم خودم را در حال نواختن سازدهنی به جز هوهنر تصور کنم. وقتی که با کل گروهم و دو تا گیتاریست حرفه در کنارم، روی استیج هستم، از سازدهنی کراس اور استفاده می کنم به این دلیل که صدای بهتر و دقت بیشتری دارد. فکر نمی کنم هیچ سازدهنی دیگه ای بتونه بهم این قدرت رو بده، اگرچه که من از سازدهنی مارین بند دلوکس هم استفاده می کنم. هر دو مدل سازدهنی ها صدای عالی تولید می کنند. چه به تنهایی نواخته بشن و چه با آمپلی فایر باشن. در بین سازدهنی های کروماتیک، از کرومونیکا ۶۴ و دلوکس ۶۸ لذت می برم. این ها سازدهنی های ماندگاری هستن که کوک باقی می مونن”
– فلاویو گوییمارز

 

تصاویر بیشتر:

 

[gmedia id=45]

 

ارسال شده توسط farhad_gdrz

 

منبع: خانه سازدهنی

 

برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید.